بازرگانی قند و شکر

شکر به عنوان کالای استراتژیک همواره مورد توجـه دولـتهـا بوده. ایـن کـالا از دو محـصول نیـشکر و چغندر قند به دست می آید، به طوریکه ۷۰ درصد تولید جهانی شکر از نیـشکرو ۳۰ درصـد آن از چغندرقنـد استحصال می شود. با اینکه میانگین مصرف سرانه شکر در سطح جهان ۲۳ کیلوگرم می باشد این شاخص در ایران از میزان استاندارد جهانی فراتررفته و به ۳۰ کیلوگرم رسیده است.مواد اولیه تولید شکر در ایران نیشکر و چغندر قند (کشت بهاره و پاییزه ) در داخل کشور و مابقی از شکر خام وارداتی استفاده می گردد. طی سال های گذشته میزان تولید در داخل کمتر و واردات شکر خام بیشتر و رو به افزایش بوده است.

پیش بینی میگردد مصرف سرانه جهانی شکر تا سال ۲۰۲۵ به میزان ۲۷کیلو گرم برای هر نفر می باشد که افزایش مصرف در آینده و رونق اقتصادی این صنعت را شامل میگردد.

مدیران این شرکت با سابقه علمی و تجربی چندین ساله در این صنعت و ارتباطات خوب با صاحبان صنایع مواد غذایی توانسته اند در این بخش بازرگانی نامی خوش و مورد اعتماد در بین فعالین اقتصادی حوزه خرید و فروش شکر عمده از خود بجای بگذارند.

در حاضر ضمن تجارت کلان در این بخش، خدمات مشاوره برای سرمایه گذاران و راه اندازی کسب و کار و سازمان فروش شکر جزو اقدامات شایسته این شرکت بوده و هر گونه همکاری تخصصی و مشترک را اعلام آمادگی می نماید.

محصولات قابل عرضه در این حوزه :

*شکر فله کیسه های ۵۰کیلویی فروش آزاد

در تناژ بالا می باشد و حداقل سفارش ۱۵تن می باشد. شکر های شمال و شرق و جنوب و بخصوص غرب کشور اعم از کارخانجات میاندوآب، اسلام آباد و ارومیه، شیروان، فریمان، نیشابور، تربت، جوین، میبد، اقلید، دزفول، دهخدا و…در زمره بازرگانی این شرکت می باشد.

*شکر بسته بندی شده

در اوزان ۹۰۰گرمی و ۱۸۰۰گرمی و۳کیلویی سلفون با برندهای معتبر و سفارش مشتریان، حداقل ده تن

*قند کله و شکسته

قند شکسته در اوزان ۴۵۰ و۹۰۰و۱۸۰۰گرمی بسته بندی سلفون وکارتن ۵کیلویی سفارش حداقل ۱۰تن

قند کله مرغوب در بسته بندی کارتنی و کیسه ای. سفارش حداقل ۱۰تن

*ملاس شکر و تفاله خشک

ملاس و تفاله محصول مستقیم از کارخانجات معتبربا آنالیز مربوطه قابل ارایه و سفارش گیری در تناژ حداقل ۱۰۰تن

مشتریان ما در این حوزه شامل:

کارخانجات تولیدی صنعت مواد غذایی نظیر قند ریزی و شیرینی، شکلات، لبنیات و…

صنف و صنعت شامل قنادی ها و رستوران ها و هتل ها و…

ادارات وارگانهای مصرف

فروشگاه های زنجیره ای

مصرف کنندگان خانوار (طرح سبدکالا)

تاجران و سرمایه گذاران اقتصادی

واسطه ها و دلال ها (فعالین بازار)

************************

ضمن دعوت به همکاری تاجران/بنکداران/واسطه های اقتصادی و سرمایه گذاران محترم و نیز خریداران مراکز مصرف جهت ارتباط با ما خواهشمندیم فرم ذیل را تکمیل و ارسال نمایند تا در اولین فرصت تماس برقرار نماییم.

جهت ارتباط و همکاری با ما کافیست فرم ذیل را تکمیل فرمایید تا در اولین فرصت حضورتان تماس برقرار نماییم.