خدمات تخصصی و کارگذاری

خدمات تخصصی کارگزاری تامین و فروش:

در دنیای امروز با افزایش پیچیدگی ­‌های حوزه تجارت، تلاش برای کسب سود و افزایش سرمایه شخصی نیز به شکلی تخصصی و حرفه‌­ای دنبال می‌­شود. بسیاری از عرصه­‌های دنیای تجارت مانند خرید و فروش کالاها، اراضی و املاک یا معامله در بازار بورس، با آنکه حامل فرصت‌­ های مالی بی­شماری هستند، ممکن است به دلیل وجود فضای تخصصی و حقوقی خود، افراد سرمایه­‌گذار را به راحتی جذب نکنند. به همین جهت، مشاغلی شکل گرفته‌­اند تا مانند پُلی بین خریداران و فروشندگان عمل کنند و در اصل، راه فعالیت­‌ های تجاری تخصصی را برای افراد مختلف هموارتر کنند.

کارگزار یا بُروکر (Broker) شخصی است حقیقی یا حقوقی که بین خریدار و فروشنده واسطه شده و در ازای برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده و فراهم آوردن شرایط معامله، کمیسیون مشخصی دریافت می­ کند. به بیان بهتر کارگزاران کسانی هستند که به مشتریان خود در بزنگاه­ های پررونق بازار، از شیوه­‌های مختلف مانند ملاقات حضوری، تلفنی یا آنلاین، قیمت‌­های لحظه­‌ای و نوسانات بازار و شرایط آنی تجارت پر سود را اعلام می‌­کنند و از طریق این چنین مشاوره­ای، مشتری خود را به سمت معامله سودآور و به‌­ صرفه مورد نظر سوق می‌ ­دهند. در واقع به ­نوعی کارگزار در حکم وکیل مشتری خود عمل می­‌ کند.

      • اصولا” هر کارگزار باید در حیطه تخصصی خود تجربه ومهارت کافی را داشته باشد تا بتواند بهترین موقعیت خرید یا فروش را شناسایی و به مشتری خود اعلام کند و از این طریق برای وی بیشترین سود وکمترین ضرر مالی را بهمراه داشته باشد.

      • کارگزار، سرعت و کیفیت معامله را بالا می‌برد!

    یکی از خدمات اصلی این شرکت بر پایه اصول مدیریتی و ارائه تجربیات و نظرات علمی و شناخت بازار توسط مدیران با تجربه خود، کارگزاری تامین و فروش برای سرمایه گذاران و کارخانجات صنایع تبدیلی و حتی فعالین اقتصادی می باشد.

    بهترین و مناسب ترین خرید کالاهای اساسی اعم از شکر، برنج، روغن و سایر محصولات غذایی و همچنین جهت فروش محصولات تان در بازار کشور را با اطمینان به ما بسپارید.

    ما در این شرکت امادگی هر گونه همکاری و مشاوره در جهت بهترین تجارت شما در خرید و فروش کالای مورد نظرتان با عقد قرارداد کارگزاری در مناسب ترین زمان را داریم.

    جهت ارتباط و همکاری با ما کافیست فرم ذیل را تکمیل فرمایید تا در اولین فرصت حضورتان تماس برقرار نماییم.