شرکت تجارت توتون الماس

شرکت تجارت توتون الماس تولیدکننده انواع تنباکوی معسل (میوه‌ای) با برند احترام، در طعم های مختلف با استفاده از مرغوب ترین توتون و افزودنی های مجاز دارای مجوز تولید از شرکت دخانیات ایران می‌باشد.
شرکت تجارت توتون الماس مالک برند احترام در ایران می‌باشد. این برند در سازمان ثبت علائم تجاری ثبت شده است و تمامی مجوزهای خود را از وزارت صنعت و معدن و تجارت اخذ نموده است.

مدیران ارشد این شرکت برابر سابقه تجربه و دانش فنی و آکادمیک در این فعالیت، با تحقیق و توسعه محصول (R&D) چندین ساله در ایران و کشورهای عربی بر این باورند با بکارگیری مواد اولیه خالص و بهداشتی و ارگانیک و تولید محصولی با کیفیت و خالص با طعم های پرفروش بازار جایگاه مناسبی در کشور و نیز در سطح بین املل کسب خواهند نمود.

چشم انداز شرکت تجارت توتون الماس

هدف برند احترام، تولید تنباکوهای معسل سالم، با کیفیت و با استفاده از مواد اولیه مرغوب است که در این راه سعی داریم از مضرات مصرف تنباکوی معسل تا حد زیادی کم کرده و محصولی با حداقل زیان را تولید نماییم.
همچنین مفتخریم در این راه با اخذ تاییدیه آزمایشگاهی از مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور، نقش مؤثری در تولید محصول با کیفیت ایفا نموده و همواره در تکاپوییم با تولید محصول باکیفیت، حفظ سلامتی مصرف کنندگان را مورد توجه ویژه قرار دهیم.
این شرکت مفتخر است که در زمینه پخش سراسری سیگار و صادرات محصولات شرکت دخانیات کشور، در کشورهای حوزه فعالیت گسترده ای داشته باشد. در بخش سیگار، شرکت تجارت توتون الماس در نظر دارد که سیگارهایی با برندهای داخلی و خارجی را به صورت پخش سراسری در کل کشور اجرایی نماید. همچنین در مبحث صادرات، طرف قرارداد با شرکت دخانیات کشور می باشد و تولیدات داخلی کارخانجات دخانیات کشور را به کشورهای متقاضی صادر نماید.
شرکت تجارت توتون الماس در حال حاضر ۱۲ طعم مختلف با برند احترام را تولید و در بسته بندی‌های ۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی (قراصه و سطلی)، ۲۵۰ گرمی (سطل و ساندیسی) و یک کیلویی را تولید و به فروش می‌رساند.