خرداد ۷, ۱۴۰۲

واردات برنج هندی و پاکستانی با ترخیص کار حرفه ای

واگذاری واردات برنج به ترخیص کار حرفه ای

شرکت های حرفه ای زیادی در زمینه واردات و صادرات فعالیت می کنند که البته برخی به صورت حرفه ای در زمینه ای خاص واردات و صادرات انجام می‌‌ دهند، مثلا برخی از شرکت ها در زمینه تجارت برنج کاملا حرفه‌ ای شده اند و از شرایط واردات برنج کاملا مطلع هستند و می‌ توانند به اشخاصی که در این زمینه فعالیت می کنند، خدمات یا مشاوره مربوط به امور ترخیص را ارائه دهند.

هلدینگ افضل تجارت ایرانیان در این زمینه شما را یاری می کند تا به راحتی بتوانید هر نوع برنج ایرانی را صادر یا انواع برنج های خارجی را وارد کشور نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر با افضل تجارت ایرانیان در تماس باشید.

۰۹۳۰۳۸۲۹۳۴۸

 

سوالات متداول

  • واگذاری واردات برنج به ترخیص کار حرفه ای چگونه انجام می شود؟
  • واردات برنج پاکستانی چگونه انجام می شود؟
  • واردات برنج هندی چگونه انجام می شود؟

 

واردات برنج پاکستانی

واردات برنج پاکستانی در کنار برنج هندی، یکی از معمول ترین روش های تامین برنج برای مصارف داخلی می باشد. برنج پاکستانی دارای دانه های بلندی است و معمولا برای طبخ انواع غذاهای پاکستانی مورد استفاده قرار می گیرد. این برنج دارای عطر و طعم خوبی است و به خوبی ری می کند.

واردات برنج پاکستانی مانند واردات هر کالای دیگری شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد. این کار مطابق با تمامی مقررات واردات و صادرات انجام می شود و خارج از چارچوب قوانین تعیین شده، قاچاق محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد. در پروسه‌ی واردات برنج یکی از ملزومات ترخیص این مدل محموله ها، دریافت مجوز ترخیص از دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار و انتخاب شناسه انبارهای مجاز از سامانه جامع انبار می باشد.

همچنین پس از ترخیص محموله، تمامی وارد کنندگان موظف هستند که صد در صد محوله وارد شده را با تخصیص سهمیه از سوی دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار، تنها به شعباتی که از جانب سازمان ‌های صنعت، معدن و تجارت اعلام شده، ارسال نمایند. این شعبات شامل میادین میوه و تره بار، فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای و تعاونی ‌ها می شود.

کشور پاکستان در صنعت کشاورزی، از جمله در تولید محصول برنج، می توان به جرائت یکی از کشورهای پیشرو به حساب می آید. که صادرات و فروش برنج پاکستانی جز مهم ترین فعالیت های اقتصادی این کشور محسوب می شود. این امر سبب شد تا عده زیادی از پاکستانی ها مشغول به کاشت و برداشت این محصول شده اند و از این طریق امرار و معاش می کنند.

کشور پاکستان با تولید سالانه ده میلیون تن برنج، جز تولید کنندگان برتر این محصول به شمار می رود. که این موضوع سبب شد تا خرید عمده برنج وارداتی، از این کشور صورت بگیرد. برنج پاکستانی با عنوان باسماتی شناخته می شود.

واردات برنج هندی و پاکستانی با ترخیص کار حرفه ای

واردات برنج هندی

محصولات کشاورزی، صنعتی و معدنی بیشترین تولیدات هند را شامل می شوند که در زمینه‌ی کشاورزی این فعالیت شامل محصولاتی مانند برنج، گندم، دانه‌ های روغنی می شود. برنج هندی یکی از معروف ترین برنج های موجود در بازار است که در بسته بندی شرکت های مختلف می توانید آن ها را مشاهده نمایید. برنج هندی پخت آسانی دارد و دانه بلند است و به نسبت برنج پاکستانی، طرفداران بیشتری را در بازار برنج به خود اختصاص داده است.

واردات برنج هندی نیز مانند تمامی کالاهای وارداتی باید مطابق با قوانین تجاری انجام شود. قیمت تعیین شده برای واردات برنج هندی معمولا چیزی برابر با نصف قیمت برنج داخلی است و اصلا همین موضوع باعث شده که این نوع برنج ها، طرفداران بیشتری داشته باشند.

از آنجایی که برنج هندی در دسته‌ی مواد غذایی و یا خوراکی قرار می گیرد، برخوردار بودن از مجوز وزارت بهداشت، یکی از ضروری ترین مجوزها برای ترخیص محموله از گمرک می باشد. در کنار این مجوز، کدها و مجوزهای لازم و ضروری اولیه‌ی استاندارد از سازمان ها و نهادهای مربوطه نیز از دیگر مجوزهایی است که برای واردات برنج هندی باید دریافت شود، بدون رعایت این سلسله مراتب، واردات برنج هندی به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

 

جهت خرید و فروش، واردات و صادرات انواع برنج های ایرانی و خارجی کافی است با افضل تجارت ایرانیان همراه باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

واردات برنج هندی و پاکستانی با ترخیص کار حرفه ای